Nikmat lesbian

13 Nov

Ini kisah yang hendak saya ceritakan di rumah orang mati. Pada suatu malam di rumah orang mati, saya dan teman-teman pergi ke rumah tersebut. Masa tu umur saya baru 24 tahun, semua anak dara yang seangkatan. Saya tidak tahu pasal lesbian dan apa itu lesbian.

Bila malam dah tiba saya pun tidur di sebelah kawan saya tu. Saya mula-mula tidak tahu dia lesbian. Apabila semua orang dah tidur saya pun merasa buah dada saya dipegang oleh orang maka saya terjaga. Saya tengok kawan saya tu meramas-ramaskan buah dada saya.

Saya pun tak hiraukan sangat sebab saya dah rasa syok dan nikmat saya rasa bukan main lagi, seolah-olah dunia ini saya yang punya. Idah mainkan puting saya dan digentel-gentelnya, geli rasanya saya biarkan saja. Buah dada saya dah mula tegang, selepas sebelah Idah pindah ke sebelah lagi. Begitulah seterusnya sehingga kedua-dua buah dada saya menjadi tegang.

Lama kelamaan dia pun pegang tangan saya dan meletakkannya di dada Idah. Saya pun ikut apa yang dia buat pada saya. Lepas tu dia pun saya nampak stim juga macam mana saya rasakan nikmatnya. Apabila saya rasakan buah dada Idah tegang kesemuanya, saya teruskan saja sebab saya tak tahu apa harus saya lakukan selepas.

Lepas tu Idah pun terus alihkan tangannya ke bahagian paha saya dan terus meramas-ramas bahagian luar seluar dalam saya. Masa tu saya cuma pakai kain saja, jadi senanglah dia menyelak kain saya yang berada di bawah selimut tidur saya. Saya biarkan saja macam mana rasanya dia buat untuk saya pada masa tu. Saya terus stim hingga tak terkata.

“Aahh… sedap nikmatnya.”

Masa tu saya masih virgin lagi. Saya terus rapatkan tubuh saya ke badannya dan terus mencium Idah sebab dah tak tahan lagi. Dia pun membalas juga kuluman lidah saya itu, tapi sekejap saja takut orang lain terjaga dari tidur mereka sebab orang ramai.

Lama juga Idah meramas di luar seluar dalam saya sehingga air cipap saya dah banyak keluar. Lama kelamaan dia terus masukkan tangannya ke dalam seluar dalam saya. Idah mula memainkan peranannya. Cipap saya dah basah senanglah Idah melakukan tugasnya dan saya biarkan saja untuk langkah Idah seterusnya. Idah gentelkan kelintit saya untuk beberapa ketika sehingga saya klimaks untuk pertama kalinya. Bukan main lagi.

“Aahhh… cukup sedap nikmatnya.”

Saya biarkan saja Idah membuat adegan tersebut, kemudian saya pula mengikut jejaknya terus saya masukkan tangan saya ke dalam seluar dalamnya. Idah ni memang pakarlah dia pakaikan jarinya untuk licinkan lubang cipap saya. Dia sorong-tarik banyak kali hingga saya kilmaks untuk kali yang seterusnya.

Saya pun ikut apa yang dia buat sehingga cipap Idahpun basah dan saya tak tahu berapa kali dia klimaks, sebab malas nak tanya, nanti orang sebelah menyebelah syak kerja kami berdua dok diam saja le, sedap katakan.

Bulu cipap saya masa tu bukanlah banyak atau lebat sangat tapi Idah aduhai lebatnya, masa tu umur Idah tua sikit dari saya lebih kurang 27 tahun. Apabila ada bunyi batuk orang sebelah kami berhenti seketika. Takut kalau orang itu bangun dan bangkit susahlah nanti mereka tahu malu juga dibuatnya.

Masa tu saya ada berbekal sikat rambut, yang pemegang sikat tersebut ada ganggang tangan sebesar lilitan penyapu kayu. Saya tunjuk kat Idah, dia terus ambil dari saya dan terus memakaikannya untuk licinkan saya punya cipap sekali lagi.

Mula-mula dia masukkan perlahan-lahan. Masa tu air cipap saya dah banyak jadi senanglah pemegang sikat saya masuk. Punyalah sakitnya cipap saya, apabila dah separuh jalan Idah terus berhenti kat situ sementara waktu dan Idah sorong-tarikkan sikat tersebut sehingga saya klimaks lagi. Kemudian Idah teruskan adegannya sehingga pemegang sikat saya masuk sampai habis.

Dalam hati saya habislah selaput dara saya pada malam ini tapi saya tak kisah sebab terlalu sedap rasanya. Idah teruskan lagi adegannya sehingga saya tak tahu nak kata berapa kali saya klimaks pada malam itu.

Lepas tu Idah dah tahu air cipap saya dah banyak keluar, dia pun keluarkan sikat saya itu dan dia pun buat untuk dia sendiri. Saya masa tu rasa letih kerana air cipap banyak dah keluar. Sayapun lelap hingga tidak sedar matahari dah tinggi baru saya terjaga dari tidur saya. Si Idah pula dah tak ada di sebelah saya, yang tinggal cuma sikat yang kami pakai pada malam tadi.

Keesokkan malamnya kami teruskan lagi adegan kami itu hinggalah sekarang. Tapi sekarang kami lagi hebat ada possisi 69. Lagi best nikmatnya apa bila adegan jilat-menjilat kami amalkan. Maklumlah dalam bilik kami sendiri. Kalau tidak di rumah saya, di rumah Idah dan tidak kira waktu samada siang ataupun malam, asalkan ada peluang kami teruskan saja.

20111119-095821.jpg

One Response to “Nikmat lesbian”

  1. Siti February 12, 2013 at 3:05 am #

    Bestnye dpt jilat sesama sndri

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: